


Zwroty i reklamacje
PROCES ZWROTU
Na zgłoszenie oświadczenia o rezygnacji każdego towaru zakupionego w sklepie online, masz 14 dni od daty otrzymania paczki ze swoim zamówieniem.
Z kolei na odesłanie do nas zwrotu, masz 14 dni od daty przesłania do nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Aby zwrócić produkt postępuj następująco :
- Zwróć zakup przez szybkie zwroty https://somuchkids.pl/zwrot
- Lub jeżeli wolisz standardową wersję to Wypełnij formularz zwrotu --> FORMULARZ DO POBRANIA
- Formularz włóż razem z rzeczami które chcesz zwrócić.
- Zwracany produkt należy starannie zapakować i zabezpieczyć
- Odeślij na adres :
Sklep online So Much Kids
Ul. Polna 92a/14, 62-052 Komorniki
- Zwroty kosztów transakcji są realizowane na konto bankowe w ciągu 14 dni, od otrzymania towaru.
Dodatkowe informacje:
- Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient.
- Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych do pobliskich paczkomatów lub za pobraniem.
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@somuchkids.pl lub drogą pocztową na adres ul. Polna 92a/14, 62-052 Komorniki
Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie, w granicach prawem dopuszczonych, tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.
Wadliwy towar należy wysłać na adres: Ul. Polna 92a/14, 62-052 Komorniki
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy – na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.